Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Tråkigt inlägg

Av lizzans-life - 21 januari 2014 20:33

Tjena!

Idag känner jag att detta inlägget kommer bli rätt så tråkigt.

Men jag gick till skolan i dag som vanligt och jag och elin hade bestält en tid hos elisabeth (det är hon som vi ska prata om gymnasium osv med men minns inte vad det heter) men i allafall så gick vi dit och sökte skolor till gymnasiet men vi kommes att söka en gång till fast lite längre fram i terminen. Jag och elin sökte först till strömma sedan till sötåsen ooch sisst borås, rätt skönt att slippa tänka på det nu ette tag! 

Sedan fick jag,elin,signhild och altana reda på att vi ska gå till simhallen i mån bara för att vi inte va med en gång när hela skolan badade, haha vi gick till hemköp och köpte energi dricka istället! ^^

Sedn gick jag hem och gick ut med min hund som heter Zappo och sen tränade jag,åt och dusha och du sitter jag här och käkar jordgubbar med körsbär och snapchatar med några kompisar.

Men nu ska jag nog sätta på en bra film och lägga mig!, godnatt  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lizzans-life - 22 januari 2014 21:15

Hejsan! Idag va jag som vanligt i skolan och jag och mina kompisar skulle bada i dag för vi va inte med när våran klass bada så vu fick göra det i dag och det va riktigt kul! Vi kom typ 40 min förtidigt med vi gick till Willys och köpte lite saker ...

Av lizzans-life - 20 januari 2014 21:15

Hej! Såg förut att jag är uppe i hela 3 läsare! wow! nää men jag hade inte förväntat mig mer läsare och jag tycker att det är kul att det finns tre unika läsare!   Idag gick jag upp kl 07.00 och jag började 08:40 och jag kom ändå liiite sent! men...

Av lizzans-life - 19 januari 2014 19:17

Hejsan!   Idag gjorde jag inte så mycket som sagt. Jag vaknade vid tolv-tiden och gick ner och gjorde toast till frukot och jag bara äälskar toast!   När jag hade ätit färdigt gick jag upp och tränade lite på tränings-appen som jag nämnde i mit...

Av lizzans-life - 18 januari 2014 19:20

Hej allihopa!  I dag vaknade jag vid tio vilket jag tyckte va lite tidigt eftersom jag och elin gick och la oss ganska sent och gick upp super tidigt, men jag låg och drog mig och va på mobilen tills klockan va över elva. Då gick jag ner och åt fru...

Av lizzans-life - 17 januari 2014 22:04

Hejsan!   Detta är som sagt mitt första inlägg på denna bloggen. Jag har haft andra bloggar förut, både min egen och med mina kompisar! Det va dock ett tag sedan jag bloggade och anledningen till varför jag sluta va för jag det hände vissa saker ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards