Alla inlägg den 18 januari 2014

Av lizzans-life - 18 januari 2014 19:20

Hej allihopa!

 I dag vaknade jag vid tio vilket jag tyckte va lite tidigt eftersom jag och elin gick och la oss ganska sent och gick upp super tidigt, men jag låg och drog mig och va på mobilen tills klockan va över elva. Då gick jag ner och åt frukost och satte mig framför TV:n en stund. Jag brukar faktiskt nästan aldrig kolla på TV längre, bara på mitt rum men då kollar jag mest på netflix eller lyssnar på musik. Sedan satte jag på hög musik och tränade lite med en jätte bra tränings-app som heter "seven" På den appen finns det dom "vanliga" övningarna som man kan göra hemma, vilket också kan vara jätte bra! man behöver inte slösa tid eller pengar på gymmet.  

Sen så tog jag en dusch och gick upp till mitt rum och typ bara låg i sängen och slappa och sedan så somnade jag. Jag har lagt mig för sent på vardagarna efter jul-lovet så har aldrig riktigt fått sova ut ordentligt och sen så på helgerna har jag varit med kompisar och då har man ju inte heller på någon riktig sömn då heller..Så denna helgen skulle jag egentligen varit men Sofia men hon skulle till sina kusiner vilket va ganska bra ändå för då kan jag ägna denna helgen till mig och bara få njuta av att vara ledig ett tag och få vila ut lite osv  

Nu har jag precis ätit tacos vilket va jätte gott ofc, och sen så satte jag mig vid datorn en stund och då såg jag att 5SOS (five secounds of summer) ska ha en live stream kl 20.00  (halvtimme) vilket jag tänkte jag kunde kolla på eftersom jag inte har något bättre för mig   För dom som inte vet vilka det det är det ett jätte bra band som har tunerat tillsammans med One Direction. Så det är vad jag har gjort i dag och ska göra, i mån vet jag inte riktigt vad jag ska göra förum att städa och tvätta osv vilket inte är så jätte kul men det måste ju göras!

Ha det bra så hörs vi i mån!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards