Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Slapp

Av lizzans-life - 22 januari 2014 21:15

Hejsan!
Idag va jag som vanligt i skolan och jag och mina kompisar skulle bada i dag för vi va inte med när våran klass bada så vu fick göra det i dag och det va riktigt kul!
Vi kom typ 40 min förtidigt med vi gick till Willys och köpte lite saker som vi kunde äta tills vi börja. Det va super lätt, vi skulle bara simma vanligt nio gånger och sedan på rygg tre och sen skulle vi typ visa att vi kunde dyka och simma tre simtag under vattnet osv..När vi kom tillbaka åt vi lunch medans dom andra i våran klass hade svenska och sen hade vi bara SO och sen sluta vi! Jag och Elin drog till McDonalds med hennes moppebil och tog en varsin caramel frappe, och sen körde vi bara runt i området och dunka musik och sen släppte hon av mig hos nig och åkte hem. När jag kom hem gick jag med en gång ut på en promenad med zappo och när jag kom hem tog jag lite körsbär. Sen så har jag typ inte gjort något, bara lyssnat på musik och hållt på med mobilen fram tills nu haha inte konstigt att jag har ont i huvet! Jag har inte tant något i dag bar för att jag bar inte palla. I mån har jag sovmorgon och jag kommer att gå upp typ kvart över åtta istället för halv sju och det ska bli sååå skönt!
Men jag slutar inte för än halv fyra..
Men nu ska jag nog läsa lite och hålla på med mobilen och sen lägga mig för är trött och har grymt ont i huvet, så godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lizzans-life - 21 januari 2014 20:33

Tjena! Idag känner jag att detta inlägget kommer bli rätt så tråkigt. Men jag gick till skolan i dag som vanligt och jag och elin hade bestält en tid hos elisabeth (det är hon som vi ska prata om gymnasium osv med men minns inte vad det heter) me...

Av lizzans-life - 20 januari 2014 21:15

Hej! Såg förut att jag är uppe i hela 3 läsare! wow! nää men jag hade inte förväntat mig mer läsare och jag tycker att det är kul att det finns tre unika läsare!   Idag gick jag upp kl 07.00 och jag började 08:40 och jag kom ändå liiite sent! men...

Av lizzans-life - 19 januari 2014 19:17

Hejsan!   Idag gjorde jag inte så mycket som sagt. Jag vaknade vid tolv-tiden och gick ner och gjorde toast till frukot och jag bara äälskar toast!   När jag hade ätit färdigt gick jag upp och tränade lite på tränings-appen som jag nämnde i mit...

Av lizzans-life - 18 januari 2014 19:20

Hej allihopa!  I dag vaknade jag vid tio vilket jag tyckte va lite tidigt eftersom jag och elin gick och la oss ganska sent och gick upp super tidigt, men jag låg och drog mig och va på mobilen tills klockan va över elva. Då gick jag ner och åt fru...

Av lizzans-life - 17 januari 2014 22:04

Hejsan!   Detta är som sagt mitt första inlägg på denna bloggen. Jag har haft andra bloggar förut, både min egen och med mina kompisar! Det va dock ett tag sedan jag bloggade och anledningen till varför jag sluta va för jag det hände vissa saker ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards